Praktijkinformatie | Huisartspraktijk Grote Waal
16974
page-template-default,page,page-id-16974,bridge-core-2.8.7,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.7,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-27.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17023,elementor-page elementor-page-16974

Praktijkinformatie

Als kleinschalige moderne huisartsenpraktijk leveren wij op een persoonlijke en betrokken wijze huisartsenzorg aan patiënten uit onze buurt. Door onze opzet, waarin we werken met standaard consulttijden van 15 minuten, is het mogelijk om de tijd voor u te nemen en zorg op maat te leveren. Het werken met een klein vast team versterkt de binding en de vertrouwensrelatie tussen patiënt en huisartsenpraktijk. Hiernaast hechten we veel belang aan het leveren van kwaliteit, service en een goede bereikbaarheid. We willen graag dat onze medewerkers uitstralen dat ze plezier in het werk hebben.

Wij werken sinds 2019 met standaard consulttijden van 15 minuten. Meestal is dit ruim voldoende om uw vraag te beantwoorden, maar soms kan er toch meer tijd nodig zijn. Bijvoorbeeld omdat u meerdere vragen heeft of omdat u een uitgebreider gesprek met de huisarts wilt hebben. Als u ons dat laat weten dan plannen wij extra tijd voor u in.

 

Een afspraak maken gaat heel eenvoudig via ons online patiëntenportaal MijnGezondheid.Net . Maar u kunt ook via de assistente, telefonisch of aan de balie een afspraak maken. U kunt ons elke ochtend tussen 08.00 en 12.30 uur bereiken voor het maken van een afspraak.

Voor korte vragen, uitslagen en dergelijke kunt u bellen met de assistente tussen 8:00h en 12:30h en tussen 13:30h en 17:00h. Omdat de assistente ook een medische opleiding heeft kan zij vaak zelf antwoord geven op uw vragen of anders na overleg met de huisarts terugbellen. Ook kunt u een afspraak maken voor het terugbelspreekuur van de huisarts. De huisarts zal u meestal tussen 11.30 en 14.30 uur terugbellen. Maakt u gebruik van het patiëntenportaal MijnGezondheid.Net? Dan kunt u ook via email een vraag aan de huisarts of assistente stellen. We streven er naar deze vragen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. Bijvoorbeeld omdat u te ziek bent of slecht ter been. De assistente beoordeelt, eventueel na overleg met de huisarts, of een huisbezoek wordt afgelegd.  Houdt er rekening mee dat in de praktijk de mogelijkheden voor onderzoek en behandeling vaak beter zijn. Huisbezoeken kunt u telefonisch aanvragen tussen 8.00h en 11.00h. Bij spoedeisende medische klachten kunt u natuurlijk altijd bellen.